Hur fan tänker du?!

Ibland kan man verkligen undra hur folk tänker... Trodde inte att det fanns så falska människor. Fattar inte hur man tänker när man sitter & säger att man älskar en människa, att man vill ha barn med henne osv & sen ljuger henne rätt upp i ansiktet.. Sen dessutom förväntar sig att man ska få en chans till?! Du har gjort ditt i mitt liv nu säger jag bara, vill varken se eller prata med dig mer... Du behöver aldrig mer höra av dig, du har svikit mig något fruktansvärt!!



Resan på Cypern va bra :) Dock inte riktigt som jag hade tänkt mig då men det va skönt att komma iväg iallafall :) Det va ju iallafall varmare än hemma ;D Men inget vidare när vi landa på arlanda 04,10 & 26 minus ute ! Hade ingen större lust att gå av planet då ;p Det va ju en upplevelse att få fram bilen från all snö & is också eftersom att den hade stått ute i 2 veckor.. Pappa & jag hade & göra i ett par timmar kan jag lova... Skönt när man väl va hemma vid 9 på morgonen iallafall ...



Nu har iallafall sista praktiken dragit igång :) Är på St persgatans boende & hemtjänst, trivs jättebra & min handledare är kanon ! Hoppas på jobb där sen :) Vi får väl se, första veckan har gått nu iallafall så nu är det bara 4 veckor kvar, lär mig mer & mer för varje dag. Skönt att skolan är klar nu också, bara den här praktiken kvar som sagt va sen är man arbetssökande, kan bli spännande. Får hoppas på det bästa !

Nää dags att springa ner i tvättstugan & sen fixa mat & slappa framför tvn. Är helt slut efter den här veckan ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0