Äntligen är allt klart !

Äntligen är flytten avklarad. Så nu har jag & min padda äntligen flyttat till åby ! =) Trivs hur bra som helst i lägenheten. Ska få 900 kr avdraget på novemberhyran pga att förra hyresgästen inte flyttstädade & nytt golv i köket & hallen & måla om i köket.. Kommer bli supernice ! =)

Imorgon kommer pappa & kopplar in ljudet i vardagsrummet så man kan lyssna på musik.. Tråkigt dock att vi inte har nåt internet förrens i början på november men som tur är så har min padda mobilt bredband på mobilen som man kan koppla upp till datorn & det kostar inte mer än att surfa på mobilen vilket innebär att vi kan surfa 200 mb för 29 kr =) SUUUPERNICE ! För hur skulle man överleva utan internet? ;D

På måndag blir det en trip till IKEA & handla bokhylla till vardagsrummet och även lite annat småplock ;D

På fredag är det dags för inflyttningsfest ! :D:D Vill ni komma får ni höra av er ;D 

Nää dags att va social igen med min padda & jennifer igen då ;D

GOOD BAJS ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0