Snart sommarlov :)

Ja då var praktiken alltså avklarad och skolan har dragit igång igen. Var otroligt rastlös idag i skolan. Är inte van att sitta still, i fem veckor har man ju sprungit omkring som en idiot så det var ovant att sitta still i flera timmar.  Men bara några dagar för på torsdag är sista skoldagen :) Sen på tisdag är det skolavslutning för den som är intresserad att gå dit vilket jag inte tänkt göra . Så för mig börjar sommarlovet på torsdag !  Känns helt sjukt att den här terminen redan är slut !! Fattar inte vart tiden tar vägen... Men ska bli helt underbart med sommarlov och jag hoppas att jag får sommarjobbet jag sökte :) sitter och väntar på att de ska ringa och tala om för mig ifall jag fick det eller inte ! =)

Mamma och hennes väninna är påväg hem till mig för att äta lunch :) Självklart blir det kinamat ! =) Vilket var otroligt längesen jag åt .. Det kommer sitta fint i magen =)



I eftermiddag blir det att plågas igen ! Ska fylla i min tatuering på benet och det kommer inte vara speciellt skönt... Synd att det kunde inte kunde vara lika skönt som på ryggen så man somnar =) Men men det är bara att hålla ut. Vill man vara fin får man lida pin ;p


Nää dags att sätta sig och plugga lite på arbetsmiljö uppgiften och praktik uppgiften innan mamma o susanne kommer ... Ha en fortsatt trevlig dag i det underbara vädret för det tänker jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0