Praktiken avklarad !

Ja då var praktiken avklarad & jag saknar redan personalen och de boende hur mkt som helst :/ Har verkligen haft det kanonkul de här 5 veckorna. Helt sjukt att tiden går så fort... Är iallafall väldigt nöjd med de här veckorna och jag hoppas verkligen att jag får sommarjobb och extrajobb där =) Det skulle vara helt underbart.
Började nästan gråta idag när alla 11 boende talat om för mig hur mkt de vill att jag ska vara kvar där och att jag absolut inte får gå tillbaka till skolan osv.. O när jag skulle gå hem så började handledarens hund gnälla & stod vid dörren med svansen mellan benen o såg jätte ledsen ut.. Då var jag tvungen att gå in igen och kramas med honom lite.. Ville verkligen inte gå hem :/

Halvtidsbedömning: Madde är en trevlig tjej med bra observationsförmåga. Gärna mer initiativförmåga, men det kommer. Är trevlig gentemot de boende och personal. Har bra samarbetsförmåga. Är lyhörd och självständigheten kommer.

Slutbedömning: Tar mera initiativ och arbetar självständigt, är motiverad och engagerad i sitt arbete. Är duktig på aktiviteter och gympa med de boende. Fungerar bra i arbetsgruppen och är omtyckt av boende. Önskar Madde all lycka i framtiden.

De här 5 veckorna har verkligen varit helt underbara :)



Nää dags att fixa iordning sig innan kompisarna kommer hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0