Omtumlande helg !

Mmm detta har minst sagt varit en omtumlande helg ! Skönt med en ledig helg ifrån praktiken för första gången på 2 veckor iallafall. Det har verkligen varit behövligt :) Har gjort lite olika. Tagit det lugnt .. igår va familjen o släkten här o fira mig :) En vecka i för tid men mamma jobbar ju nästa helg så därför fick det bli igår. Fick massa underbara presenter =) Grillen invigde vi ju igår o den funkade kanonbra :) Liten o smidig ! På lördag blir det att grilla & dricka med kompisarna hemma hos mig eftersom att jag fyller år då :) Hela 21 år ! Inte klokt va fort tiden går.. snart är man pensionär .. haha
Har ju redan börjat öva lite genom att spela boule idag ;) hahaha .. Gick ju tyvärr inge vidare för mig eftersom jag förlora hela tiden xD

Måste iallafall tala om att jag aldrig haft såhär kul på länge ! Det har verkligen varit helt underbart :) Känner att jag verkligen behöver detta !

Nää dags & sova ! Skönt att jag inte börjar förrens 15,00 imorgon o slutar 20,30 sen ledig på tisdag :) skönt värre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0