Grymt besviken :/ :/

Ja då blir man ensam hemma på julafton i år då .. Familjen åker bort till cypern i 2 veckor.. Åker den 22e december & kommer hem den 6e januari .. Inte fråga de mig heller ifall jag vill följa med.. Visst jag bor inte hemma men även när jag inte bodde hemma så fråga de mig aldrig om jag ville följa med på saker heller så det är ingen skillnad.. Det jag stör mig allra mest på är att de vet om att jag vill åka till Cypern mer än nåt annat ! Har tjatat om det i flera år & nu när jag verkligen får chansen att åka dit så åker de utan mig ! Fan så ledsen & arg jag blir :(:(
Inte nog med det så ska de även åka utomlands nu den andra juni så inte kommer de på skolavslutningen heller & tittar på när jag tar emot mina betyg !! :/



Annars så ser väl mitt liv ut som vanligt ... Sista veckan på praktiken vilket känns både bra & dåligt. Ska bli kul att komma tillbaka till skolan & träffa klasskompisarna igen men jag kommer sakna personalen & de boende. Hoppas på sommarjobb på praktiken men verkar inte som det blir nåt :/

Christian är hemma från sjukan nu med :) Skönt att det går åt rätt håll iallafall. Rygg & nacksmärtorna är borta, bara bröstsmärtorna kvar men det kan ju ta sin tid innan de går över eftersom han förmodligen har ett brutet revben eller en spricka i nåt av de .. :/ Börjar känna mig som hans läkare för han ringer till mig hela tiden & frågar massa om medicinen och smärtan ;p Men det känns ju kul att man kan svara på hans frågor iallafall =) Hoppas han blir frisk snart min lilla gubbe ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0