Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ja den här helgen blev minst sagt som jag tänkt mig.. Var med några kompisar i fredags kväll. Slutade med att Christian och jag hamna på akuten. Han krockade med bilen.. :/ Den blev bara mos men han klara sig lindrigt undan som tur va..
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv som när jag såg hans bil & all rök .. Trodde jag hade förlorat den som betyder mest för mig .. :/ Sen när jag såg att hans dörr börja röra sig & han försökte komma ut så tändes hoppet inom mig igen och jag sprang som en idiot fram till hans bil för att hjälpa honom ut. Han klara sig undan med bröstsmärtor vilket var ett under eftersom han inte ens hade bälte på sig. Han kunde lika gärna dött :/ Så det blev att övernatta på sjukan för hans del. Men han fick komma hem igår eftermiddag som tur va. Dumt & säga kanske men det kändes kul att vara med honom på sjukan nu när man förstår mer av "läkarspråket" och vad de gjorde hela tiden. Men vill aldrig mer se honom sådär. Inpackad som ett paket :/ Fina blåmärken har han på bröstet efter ratten nu ;p


 

Så det blev en konstig födelsedag för min del. Blev ju inte riktigt som jag tänkt men det var trevligt iallafall till slut =)

Idag blir det att åka till djurparken med några kompisar & sen grilla efteråt :) Blir nog en trevlig dag hoppas jag =D
Nää dags att väcka Christian tror ja. Han ligger här & snarkar stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0