1a maj !

Ja idag är det då första maj ! Men det blir inget speciellt för mig, har nämligen praktik idag... 14,00-21,00 :/
Blev inget majtåg för mig igår :/ Jag som ville åka jänkare.. Men men, kul för er iallafall som är lediga idag..
Igår åkte jag iallafall ett par karuseller och drack lite .. Känns ju i kroppen idag iallafall, öm längs hela ryggraden & armarna... men roligt hade vi iallafall =)  Men det var inte alls lika mkt karuseller i år som det brukar va så det va, dåligt.

Det är iallafall bara 15 dagar kvar tills jag fyller år :) Men blir firad nästa lördag för då är både mamma & jag lediga .. Så då kommer familjen, farmor & farfar hit och ger mig presenter o så blir det smörgåstårta :) självklart från oskarshäll i krokek för godare smörgåstårta än deras finns inte ! =) Sen den 16e maj ( min födelsedag ) så blir det fest hemma hos mig :) Blir att grilla & dricka lite gott !

Nää dags att göra sig iordning för praktiken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0