Trött

Ligger o slappar i soffan . skapligt skönt =) Ännu skönare att provet i arbetsmiljö är avklarat o det gick väl sådär, hoppas jag fick G iallafall .. Blev ju ingen redovisning idag men får göra det imorgon istället, men det går nog bra hoppas jag . Dags o börja skriva på grupparbetet med stroke också det ska ju va klart nästa torsdag ..

Jenny har nyss varit här, har spelat yatzy o ätit semla =) gott värre, men blev lite mkt grädde för min del, Timon (min ödla) tyckte ju iallafall om grädden , han åt som bara den , han hade grädde över hela huvudet när han ätit klart xD haha

Va på studiebesök på strokeenheten idag med skolan , va väl intressant men långtråkigt o sitta i det trånga rummet i 2 timmar o bara lyssna o stolarna va ju inte så sköna heller ;p


Imorgon är det dags för tatuering :) Börjar bli nervös, hoppas att det blir bra, har ju inte riktigt bestämt mig för vart jag ska ha den än .. men får väl se imorgon hur det blir.

nää dags o laga mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0