Tatuerad !

Ja då har jag tatuerat mig nu då :) Är stolt över mig själv att jag våga, men har varit skapligt nervös hela dagen ;p Speciellt när jag kom hem till Forsa som skulle tatuera mig, skaka i hela bena xD Men det gick över så fort han börja :) gjorde inte alls så ont som jag trodde, skönt det, men det tog längre tid än jag planerat så blev inga våfflor idag, blev ju inte klara förrens halv åtta.. Så får bli våfflor imorgon eller nåt :)

Min tatuering

Jag förstår mig inte på dig , du säger att vi ska umgås som vänner men du kan ändå inte höra av dig eller prata med mig .. men när vi väl ses så är du precis som vanligt.. :/ jag fattar ingenting ... Du gör mig förvirrad o ledsen, önskar att du kunde inse hur mkt jag verkligen tycker om dig , men det är tydligen svårt !! HATAR killar, jag ska bli nunna!! :(


Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0