Sveriges värsta bilförare!

Sitter & tittar på sveriges värsta bilförare.. Fattar inte hur de har fått körkort, måste ju va planerat eller nåt för de kan ju inte ha klarat uppkörningen, eller så hade de en skum uppkörningslärare..
Folk som tyckte jag körde dåligt men körde ju som en kung jämfört med de xD
På tal om körkort så ska jag börja med mitt snart :) hoppas att jag klarar det den här gången för jag saknar verkligen mitt körkort !!

Har iallafall haft en seg dag i skolan idag. Har varit jättetrött idag så kändes som att jag skulle somna . Men imrogon är det bara en lektion o sen helg vilket är väldigt skönt :) får se vad som händer i helgen , hundvakt tror ja, annars ut till mamma & pappa o äta middag på lördag . Eftersom att pappa o farmor fyllt år =) Nästa som fyller år är JAG :D Fast det är ett tag kvar, fyller ju inte förrens 16e maj. Hoppas bara att vi inte har praktik den dagen för det vill ja inte ;p

Ont i tatueringen har jag idag också. Värker och stramar hela tiden .. Men fin är den iallafall :) Är riktigt nöjd !

Nää se klart Sveriges värsta bilförare och sen sova eller nåt . Är jättetrött ! Godnatt gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0