Stress!

Ja stress finns det gott om i mitt liv just nu känner jag.. Har massor att göra i skolan plus att jag vill hinna umgås med mina vänner. Är glad att Jenny o jag börjat umgås så pass mkt som vi gör iallafall :) Är glad att vi har hittat tillbaka till varandra ! 

Imorgonbitti är det prov i arbetsmiljö, ska kunna alla 9 arbetsmiljölagar , sen är det redovisning på grupparbetet om Thailand, sen nästa torsdag är det redovisning på grupparbetet om Stroke som vi inte ens börjat med, hoppas vi hinner det imrogon .. Så är det massa andra uppgifter som också ska lämnas in. Så det finns o göra till påsklovet kan jag lova.. *gäsp*

Hade betygsprat i skolan idag med, ligger bättre till i kurserna än jag trodde, bara jag jobbar lite med närvaron så kommer jag få minst VG i alla ämnen ! :D Vilket jag aldrig trodde !! Äntligen en glad överraskning för en gångs skull :)

Ska bli skönt med påsklov, hoppas bara att vi inte får massa att göra till veckan efter lovet. Får se om det blir en tripp till gävle på lovet :) Vore underbart! Har ju inte varit hos madde på evigheter, men får se vad plånboken säger =)

Våffeldagen på onsdag då :) blir att va hos mig o äta lite våfflor med Jenny o Bäver tror ja xD Trevligt värre ! drar nog en runda yatzy eller två också =) Jenny o jag har ju blivit beroende av det för tillfället :D haha

Vill ha helg nu ! är så grymt trött på skolan. På fredag vet jag inte vad som händer, Jenny ville ses ;p På lördag blir det att va hundvakt åt Stjärna (bävers hund) ifall han kommer iväg till Tibrå på raggarträffen =) Så det blir myskväll med Stjärna o Jenny , laga mat o umgås o sådär =) Blir nog att gå en långpromenad med Stjärna också ifall det inte är dåligt väder ute :)

Nää dags o plugga till provet igen o sen sova ! sov ju inge bra inatt så .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0