Skolan

Sitter i skolan . Har precis skrivit prov .. Det gick väl bra, skrev på allting iallafall :) Så hoppas att jag iallafall får godkänt. sitter i datasalen nu o skriver på mitt arbete om down syndrom. Börjar lektion igen vid 9,50. Idag vet jag inte vad jag ska göra . nånting hoppas jag iallafall . Christian jobbar till 20,00 så blir väl o plocka lite hemma o så tills han slutar, sen vet jag inte . Jag är ju ledig imorgon o han börjar 16,00 så blir kanske o träffa lite folk ikväll :) Hoppas på det för det vore trevligt !

Nää dags o sätta igång o fortsätta skriva på arbetet så man blir klar nån gång :)

Heeej Svejs !




Uppdatering (18,20)

Sitter hemma & tittar på film & slappar. Så otroligt skönt att det är helg nu , har ju ingen skola imorgon :) Den här dagen har varit väldigt positiv. Fick Godkänt på provet i social omsorg och så fick vi tillbaka proven i omvårdnad, fick Godkänt även där ! Lite besviken faktiskt för jag hade hoppats & trott på VG på men är glad att jag slapp göra om provet iallafall :) Skapligt seg dag i skolan idag iallafall , långtråkigt att bara sitta & lyssna på lärare som pratar hela tiden .. Men nu är det som sagt helg och inte alls långt kvar till praktiken och sen sommarlov vilket uppskattas väldigt mkt , hoppas bara på att hitta sommarjobb . Sökte förresten till tredje terminen idag med :) Som första val tog jag utvecklingsstörning och som andra sjukvård , Tror det blir bra, hoppas bara att jag kommer in på utvecklingsstörning annars blir jag grymt besviken för jag vill inte gå nånting annat .. :/ Så valde vi även till praktiken idag också ! anita va inne o pratade lite o sådär .. Spelar inte så stor roll vart jag hamnar för jag är hatar äldreboende i vilket fall så ;p men hoppas iallafall att jag hamnar i närheten så jag slipper gå så långt på morgonen . För christian lär ju inte kunna skjutsa mig så ofta ;p hihihi


Nää dags o börja skriva cv & personligt brev, måste även skriva lite på fördjupningsuppgiften om Down syndrom i social omsorg ..


En månad med min gulleplutt igår med xD Tiden går otroligt fort, hoppas på massa fler månader med dig :) Trivs så himla bra med dig ! Du är den jag alltid drömt om ! <333

Gammal bild xD
Hittade en gammal bild på mig i datorn ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0