Singstar

Äntligen fredag :) Sitter hemma med Liia & Chrille, de sjunger singstar för tillfället ;D Låter lika fint som alltid :) Jag har redan sjungit sönder min röst ;p Trevligt o va med de iallafall , det va ett tag sen ! :/

Håller på att fixa mat , sen slutar min sötnos snart också :) hoppas han inte ska tona rutor ikväll så man hinner umgås lite med honom, eftersom han jobbar heldagar hela helgen :/ 10-17 hela helgen .. :/ Så blir väl lugnt ikväll antar jag ..
Men det blir nog trevligt iallafall skulle jag tro :) Det brukar det ju bli ^^ Måste ju inspektera hans nya dvd till bilen sen också :D fick en bild iallafall o det såg ju kanon ut ! ;D Kan man se film i bilen nu med då ;) skönt värre ^^

Nää dags o kolla till maten !

Tack & Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0