Ledig

Studiedag idag :) Så grymt skönt ! Ingen skola förrens på måndag igen ^^ Känner mig ganska glad idag för en gångs skull . Det är på tiden tycker ja .. även fast det är otroligt tomt utan dig :( Men det är väl bara o vänja sig för du har ju iallafall aldrig tid o ses...

Ikväll blir det att va med forting, jimpa, jennifer o kanske robert. jimpa ville grilla så får väl se om det blir så eller inte, det är ju skapligt kallt ute men å andra sidan så bada jag ju i klarsjön en vecka innan jul förra året så då överlever jag nog o grilla ikväll ;D Men får väl se hur det blir, lät inte som att nån annan va på o jag har inga pengar o grilla för heller så

Nää dags o hoppa på forting så han vaknar så vi kan åka o hämta folket :) Ha en trevlig kväll för det tänker jag försöka ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0