Klarar mig bra utan dig !

Jag klarar mig så himla bra utan dig ! Även om du tror det eller ej, men ska du hålla på o bete dig som en idiot bara för att jag valde o inte va med dig igår så kan du gott gå o dra nåt gammalt över dig... Blir så himla trött på dig, inte första gången du håller på såhär heller men du lär dig ju aldrig , men det här va verkligen sista gången ! (Handlar ej om Christian)

Helgen har varit lugn annars för min del.. Har som sagt varit hundvakt , va ute en sväng igår iallafall o umgicks med lite folk ett tag o sen kom martin o hämta sin hund som blev mer än glad o se husse igen xD Hon stod o hoppa som en studsboll på honom ^^

O idag har jag umgåtts med Martin vilket har varit väldigt trevligt :) Va ute o gick i typ 2 timmar med stjärna o sen va vi förbi garaget en sväng o sen hem o packa ihop allting han skulle ha med till garaget o så åkte vi dit o lämna det o sen måla han är trägrej o sen åkte jag hem :P så har jag bara varit hemma o tittat på tv, duschat o ätit o nu ligger jag här... Försöker sova men det går inge bra..

Har fått tillbaka febern o mår illa ... Vill inte bli sjuk nu sista veckan innan lovet o vi som ska jobba med grupparbetet imorgon också på morgonen.. Det är väl lika bra att krypa ner nu o försöka sova iallafall . Hoppas på att jag kan sova ..

Godnatt allihop !

Kommentarer
Postat av: Partyprinsessan

Vem handlar det om då??:)

2009-03-30 @ 17:42:49
URL: http://partyprinsessankimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0