Hundvakt :)

Ja då är man hundvakt nu då :) Eller ja , har varit det sen igårkväll ;p Världens underbaraste hund :) Hon gör precis som man säger o är värsta mysiga. För tillfället så ligger hon bredvid mig i soffan nu o tittar på mig . haha...

Världens sötaste hund :)

Skönt o ha henne här iallafall så slipper man va ensam, va ju mysigt inatt när hon sov bredvid mig i sängen ;D
Men imorgon när Martin kommer o hämtar henne så blir det tomt igen :/

Igår gjorde jag inte speciellt mkt, satt hemma hela dagen o tvättade o styrde, jenny va här ett tag också o vi åt våfflor o så :) Sen kom Martin hit med Stjärna o stanna en stund o va social med mig sen åkte han hem o sov o jag umgicks med forting o jennifer ett tag sen åkte jag också hem o sov.

Får se vad som händer idag, kanske umgås med jenny eller nåt . vi får se vad jag känner för :)

Nää dags att plugga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0