Hopplöst!

Allting känns helt hopplöst :/ Jag som tyckte att vi hade det så bra men tydligen inte & nu är allting slut .. Jag mår piss fattar inte vad ja ska göra . :( Kan inte tänka på annat än dig ... Ingen fattar hur mkt jag tycker jag om dig , det gör nog inte du heller för den delen .. Men du ville ju iallafall umgås med mig som vän så jag hoppas att det blir så , så du inte är som alla andra o bara säger det för o göra mig mindre ledsen o sen skiter du i mig iallafall .. Fan jag hatar kärlek!
Varför slutar det alltid med att jag mår piss o sitter hemma o gråter för ? :/ Har ingen lust med nånting längre...
Hatar när jag mår såhär för jag har ingen matlust eller nånting , har ätit 1-2 mackor om dagen sen i torsdags o rökt typ 2 paket cigg om dagen o sovit typ 2-3 timmar per natt ... Känns inge bra men jag vet inte vad jag ska göra för att må bättre heller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0