Ny familjemedlem !

Ja då har man skaffat katt då :) Är överlycklig eftersom att jag velat ha katt sen jag va liten men min bror är allergisk så har fått vänta tills jag skaffat eget! :)

Va och kollade på lite katter i veckan men föll direkt för den svarta sötnosen som forting & jag tittade på i mantorp igår så vi bestämde oss för att köpa honom =) Världens sötaste katt, han är 15 veckor, svart med långa vita hårstrån :) JÄTTESÖT helt enkelt ! Synd bara att han har världens energi ;p han har knappt legat still nånting sen vi kom hem igår eftermiddag .. Ska bara leka hela tiden ^^ Inatt låg han o sov bakom tvn på tvbänken . haha.. Vaknade vid sex imorse av att han stod o jama som en idiot nedanför sängen xD


Nää nu är det bäst att ta hand om honom innan han river ner varenda blomkruka i fönstret !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0