Hemma ^^

Sitter hemma med Bebis , Jeckii & Borgsjö :) Tittar på tv o så . Svullona 1 & 2 har ätit kinamat och pizza ;p jag vill också ha men har inga pengar :/ Får inga pengar förrens på onsdag ju ..Segt värre ...

Har varit och handlat med mamma , bror o syster idag . Trevligt värre :) Sen blev det o laga köttfärsås o spagetti till mig o mekarn ;D

Skönt att slippa garaget idag för en gångs skull , ska väl dock dit strax o fixa nånting som skulle gå fort ... Sen blir det väl hem o se nån film eller nåt om man inte somnar . Tänker inte somna först ikväll iallafall för jag vill inte ha vatten över mig igen ;p

Men dags o  gå nu . ska iväg till garaget . Hoppas han blir klar med bilen snart för jag är så jäkla trött på allt bilkrångel, allt mekande och allt bilsnack .. så otroligt uttråkande ! Vet att jag inte är ensam om o tycka de :D

Puss o hej leverpastej !

Christian Alden du är mitt allt <33 Tycker om dig otroligt mycket sötnos , så glad att jag har hittat dig :) <333

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

NEJ DU ÄR INTE ENSAM HAHAHA :D

2009-02-19 @ 23:24:13
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: mli

jag hittade dig till slut :)

ses på måndag pigg och glad :)

hoppas du haft ett skönt lov...

2009-02-20 @ 13:04:36
URL: http://mlimcqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0