God kväll

Sitter hemma då . Svintrött , har varit fullt upp idag . först skolan från 8,10-15,10 sen bowlade jag med jeckii & jonna :) Jag kom tvåa ;D hihi ... Sen åkte jeckii o jag för att hämta borgsjö efter jobbet sen käka vi sen ut till älskling i blacka för o kolla på när han höll på med bilen ;p sen åkte vi till stan o tvätta o städa ur bilen inför lördag :) Sen hem o möblera om o nu sitter jag här.. vi blev precis klara :) så nu har vi hans 42" platt tv på tvbänken i vardagsrummet o min 32" platt tv i sovalkoven ;D Så har jag även flyttat sängen o datorn :) så nu är det precis som jag vill ha det !!

Imorgon blir det att tvätta & städa ^^ Älskling jobbar ju från 16-20... Sen på kvällen blir det nog att umgås med jeckii o borgsjö hoppas jag :) hihi . Ser fram emot våran sightseen på lördag :)

Nää dags o se film o mysa lite sen sova :) Så skönt att det äntligen är sportlov :) Välbehövligt kan jag lova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0