Fredag

Ja då vare äntligen fredag igen då :) Ska strax åka iväg o bowla med jeckii & hennes bror joakim :) Trevligt värre !

Sen blir det o träffa älsklingen när han slutar jobbet vid åtta :) ska va med honom o kusin dribble va jag vet än så länge ;D Hoppas på en trevlig kväll ^^

Imorgon blir det middag hos farmor & farfar :) Ska bli väldigt trevligt eftersom jag inte träffat de på väldigt länge.. :/ Kommer kännas tomt utan mamma o syrran men de är ju på teneriffa så ...

Sen imorgonkväll blir det att supa med älskling , jeckii o borgsjö ;D Men blir inte alltför mkt dricka för min del eftersom att jag ska tatuera mig på söndag :D Hoppas att det blir bara iallafall , väljer mellan två tatueringar än så länge men känner mig ganska säker på den ena ! Vad det blir får ni se på söndag ;)

Nä dags o fixa det sista innan jeckii hämtar mig :) puss o hej ! Ha en trevlig kväll för det ska jag ha ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0