SNÖÖÖ :)

Ja nu har det äntligen kommit MASSOR med snöö :) Iallafall här i åby ! Riktigt mysigt att se all snö utanför balkongen :) Känns konstigt att jag är på cypern i värmen om sju dagar.. På måndag är jag även klar med min undersköterske/vårdar utbildning :) Känns så grymt konstigt att det är dags att börja söka jobb i januari .. Bara hoppas på att man får nåt jobb ^^
Praktiken är även avklarad nu, känns väldigt skönt att slippa den, synd bara att den inte blev som jag hade tänkt & inte har fått lära mig nånting av det som egentligen var tanken... Men men bara hoppas på att betygen inte sänks på grund av det för då blir jag sur med tanke på att jag ändå gjort vad jag kan för att undvika det ! Men det är sånt som märks imorgon när vi ska ha betygssamtal i skolan !

Nää dags att tända lite ljus & sätta sig framför en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0