Snart dags !! :)

Jaa nu är det inte långt kvar till den efterlängade cypern resan !!! ;D Om 21 dagar ligger jag därnere & gottar mig i värmen =) Känns helt sjukt att det är 1a december idag.. Vart är snön & kylan? Jag saknar julkänslorna... På lördag blir det att fira julafton med familjen & älskling hemma hos farmor & farfar :) Eftersom att vi är på cypern på julafton så får vi fira våran julafton på lördag istället med mat & julklappar ! Ska bli väldigt mumsigt :)

På torsdag är det även julbord på praktiken så då kommer jag väl förmodligen äta ihjäl mig också ! ;D Blir att träna & sola som en idiot nu innan vi åker så man kan visa sig i bikinin ;D Kommer sakna mina älsklingar nu när jag blir borta 2 veckor men får väl hoppas att jag överlever =) Ska bomba er med fina sommarbilder på julafton & nyår ;) mohaha..
Det är ju bara en vecka kvar på praktiken nu med, nästa fredag har jag gjort mina fem veckor, helt sjukt va fort tiden går, kommer sakna personalen och ungarna väldigt mkt .. Hoppas på att få jobba extra där efter jul, vilket inte ser helt omöjligt ut =)

Kommer dock kännas konstigt på julafton när man vaknar upp och befinner sig i värmen på cypern och veta att alla har fullt upp hemma med att äta julmat och öppna presenter och åka runt till alla släktingar osv.. Blir ju också första julafton utan kalle anka.. :O Det kommer nog kännas mest konstigt, att slippa höra mammas tjat om att det är kalle anka på tv osv.. ;p Även nyårs afton utan smällare kommer bli tomt.. ;p men kommer nog trivas väldigt bra därnere iallafall =) Blir säkert ingen snö här hemma iallafall så det är strunt samma ...



Helgen spenderades först i fredags med Johnny & matilda :) blev lite drickande & en sväng på stan.
Lördagen va vi med Liia & chrille :) Liia & jag bakade lussekatter sen spelade vi monopol =) sen blev det också en sväng på stan sen hem och sova..
Söndagen blev mest slappardag =) spelade även bingolotto där vi va ett nummer ifrån på båda våra lotter att vinna MASSOR med pengar ! Det hade varit fint nu lagom tills alla julklappar ska handlas =)

Näää dags att sova nu känner jag , ögonen hänger inte riktigt med ;p Vill vara pigg & utvilad imrogon när vi ska laga massor med julmat !! Kommer ju 100 pers på torsdag & ska äta så det är en del mat som ska lagas.. :O

Godnatt allt folk ! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0