Inte alls långt kvar nu

Ja nu är det inte alls många timmar kvar tills vi åker.. Sitter hemma hos mamma & pappa & försöker fördriva tiden ;D Älsklingen ligger här bredvid & spelar uno på min mobil ;D Ska va med honom tills vi åker vid halv ett inatt :) Kommer som sagt bli väldigt jobbigt farväl men som tur är så är det bara 2 veckor tills vi ses igen, hoppas att veckorna går fort .

Är iallafall klar med skolan nu :) Det känns konstigt men ändå väldigt skönt :) Kändes skönt att hämta betygen idag med ^^ 

Nää dags att försöka roa sig med nåt innan jag somnar !! Men vi hörs om 2 veckor när jag är hemma igen :) God jul & gott nytt år allihopa !! Ha koll på brevlådan ifall det dyker ner nåt fint kort från mig på cypern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0