Cypern här kommer vi

Ja nu är det inte många timmar kvar tills vi åker.. Imorgon natt bär det av .. Åker till arlanda runt tolv - ett imorgon natt beroende på vädret. Så ända fram tills vi åker imorgon blir det att säga hej då till alla vänner & mysa massor med min underbara älskling som jag kommer sakna något sjukt nu när jag åker.. Jag vet hur jobbigt farväl det kommer bli imorgon, kommer inte släppa honom i första taget & det kommer även bli mkt tårar osv.. :/ Visst det är bara 2 veckor men det känns som en hel evighet... Ska bli intressant & se hur jag klarar av två veckor utomlands när jag brukar få hemlängtan efter 5 dagar annars.. ;O

Men det ska bli väldigt skönt att slippa denna kyla :) Dock kommer jag sakna snön som äntligen har kommit men får väl hålla tummarna för att den finns kvar den 7e januari när jag kommer hem igen ^^


Skolan är även klar nu, imorgon är jag färdigutbildag undersköterska/vårdare. Det känns väldigt konstigt & otäckt att vara helt utelämnad nu utan pengar eller nånting, att man måste börja söka massa jobb igen & hoppas på att man får något för att få ihop pengar. Men det ska bli kul att se hur mkt kunskaper man har samlat på sig under den här utbildningen.

Sen när jag kommer hem från cypern den 7e januari så drar praktiken igång som jag ska ta igen, så det blir att kämpa sig igenom den praktiken i 5 veckor sen är allting med skolan färdigt vilket känns grymt skönt !!
Är dock lite besviken på att avslutningen blev flyttad så jag missade den nu på grund av cypern men men det är väl inte mkt att göra åt, har ju fått lite fina presenter iallafall & cypern resan är också för att fira mig på ett sätt så det känns bra ändå :)

Nää dags att fortsätta packa & tvätta upp allting som ska med ! Det är en del ;D


Vi syns nästa år allihopa ! God jul & gott nytt år alla läsare & mina älskade vänner !! <333
Kommer sakna er något sjukt mkt men jag uppdaterar er om resan så fort jag bara kan :)



Aya napa- Där vi kommer bo i 2 veckor =)


Här ska vi bo i 2 veckor ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0