Skolan har dragit igång !

Ja då har skolan börjat igen .. Känns riktigt kul och jag är väldigt taggad inför sista terminen :) Tyvärr så kan jag inte va med på avslutningen som jag sett fram emot så mkt :/ För de har nämligen flyttat den till den 22e december, samma dag som vi åker till cypern ..


Idag har jag inte gjort alltför mkt, varit på stan med mamma en sväng, sen varit med Jeckii & borgsjö :) Vi åt på napoli och åkte runt och pratade lite skit :) Avslutade kvällen med att spela kort hos jeckii .. Men så bestämde sig jeckii för att sova över hos mig, vilket jag blev väldigt glad över så jag slapp sova ensam ! :D

Nää dags att göra läxan som jag kom på ska vara klar imorgon, sen är det nog dags att sova :) Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0