Ny säng

Ja då ligger jag äntligen i nya sängen! Har längtat så länge efter detta :) Var ju dock en hel vetenskap att få hem sängen men efter mkt skratt så låg den äntligen på taket :D Det var väl  tur att vi hade med oss jeckii för annars hade nog inte madrassen legat kvar på taket xD Tog ju några timmar att skruva ihop den också . Blev klar för nån timme sen.. Höll på i säkert 3-4 timmar.. Hur mkt skruvar & skit som helst...

Hann tyvärr inte med några karuseller ikväll, men det får bli imorgon istället :)

Blir väl att krypa ner i sängen & sova strax , älsklingen ska ju upp tidigt imorgon och jobba.. O jag längtar efter att krypa ner i nya sängen :) Nya kuddar blev det också såklart ! =)

Uppdatering kommer när jag har tid.. Nu kommer jag bo på marknaden och karusellerna fram till söndag :D

Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0