Bakis som fan !

Usch fy och blä ! såhär dåligt har jag inte mått på evigheter.. Blev lite mkt dricka för min del igår.. Men trevligt hade jag :)

Började med att jag va ute hos farmor & farfar i nävekvarn xD Vi grillade och drack vin ! iallafall vissa av oss :D Deras nyinglasade balkong som pappa byggt för ett par veckor sen blev riktigt fin ! Så jag tipsade pappa om att nästa år när han blir arbetslös så borde han söka jobb som snickare ! Eftersom han även byggt villan som de bor i ute i krokek ! :)
Det var en sjukt trevlig kväll och för en del av oss blev det väl lite mkt vin ! ;D hahaha . Speciellt när farfar skulle hälla upp kaffe & hällde kaffet på fatet och la blåbärspajen i kaffekoppen :D

Sen vid 21,00 åkte vi hem från farmor och farfar . Jag åkte hem till mig och där väntade älskling liia chrille johnny o matilda :) Vi fortsatte dricka och sen bar det av till Nyköping för att gå på krogen när vi kom på att vi inte hade några pengar till inträde så det va bara att åka hem igen ;D hahaha..


Men man får lida idag för att man hade roligt igår ;p Gick ju åt ett par flaskor vin , några groggar (minns ej hur många) och en del öl (som jag annars inte dricker i vanliga fall, men säkra källor säger att jag drack öl igår )..
Men det är väl bäst att passa på & ha trevligt för på måndag börjar ju skolan igen så då blir man ju överöst med plugg!

Nää nu ska jag göra lite mat och lägga mig framför tvn med en stor godispåse :)



Morris leker med Jeckiiis nyckelband :) (Bild tagen av jeckiii)

Morris fokuserar på jeckiiis nyckelband ;D (Bild tagen av Jeckiii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0