Sool!

Så underbart med sol & värme :) Mår så himla bra o allting känns så positivt ! Även om det inte alltid är det så mår man bättre när solen skiner.

Va med Christian igår för en gångs skull o han fick världens damp. Satt o kolla på tv o så börja han kasta locket till dvd skivorna på mig, o jag kasta tillbaka, sen börja han kittla mig istället o jag försvara mig ju såklart xD o sen blev det världens krig ;D Vi höll på o kittlades o massa i typ 1,5 timmar.. Så fick han för sig att han skulle ha ner mig i badkaret o sätta på duschen . hahah . men det gick ju inte så bra för honom för han blev blötare än mig :D Han hade sina metoder för att lyckas som tyvärr inte gick så bra ! xD hahahaha.

Kom nyss hem från forsa . Jennifer har tatuerat sig. Skönt att få sitta bredvid o kolla på när andra lider för en gångs skull ;p Skulle fyllt i min tatuering men det va lite sårskorpor kvar så det får vänta några dagar. Sen kom Christian dit o skulle fixa till sin tatuering lite på armen o så åkte jag med honom hem ;D Sitter & väntar på att Linda ska bli klar så vi kan fika :) Ska bli gott med te xD Va ju några dagar sen jag drack det ;p Vi har nog blivit beroende av det , haha xD
Trevligt att man kan umgås med vissa av klasskompisarna även utanför skolan :) 

Nää om jag ska leta fram några andra kläder o ha på mig , Svettas ju ihjäl i jeans o tjocktröja ^^ Sen äre dags för mig o gå :) 

Ha en fortsatt trevlig dag för det ska jag ha !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0