Sjuk!

Usch va less jag blir ! Har verkligen sett fram emot det här lovet o så blir jag sjuk :/ Ligger hemma & är genomförkyld & hängig.. :/ Orkar inte göra nånting mer än o ligga i soffan o glo på tv/film... Ännu mer less blir jag när jag tittar ut genom fönstret o ser att solen skiner.. Jag som verkligen har sett fram emot det här fina vädret o värmen o så blir jag sjuk .. Usch säger jag bara ! Hoppas att jag blir frisk snart ... Men det är säkert Tessan A som smittat mig med tanke på hur sjuk hon va i skolan förra veckan när vi jobba med stroken ;)

Ingen ifyllnad av tatueringen blev det igår heller för det är en liten sårskorpa kvar så får väl vänta till helgen eller nåt .. :/ Hoppas den försvinner snart bara så jag kan bli klar med tatueringen :) Hitta en till igår också som jag är väldigt sugen på att göra så får väl se ;)


Ligger o funderar på ifall jag orkar gå upp till stan o köpa mig en ny vårjacka. Känns som det behövs för det börjar bli lite varmt att gå i dunjacka.. Men har ju inte så mkt val eftersom dragkedjan på min enda vårjacka gick sönder ... Saknar krokek lite faktiskt när det är såhär fint väder ute. Det är så mysigt att sitta på mammas & pappas veranda/altan o njuta av värmen. Men här sitter jag i min lägenhet o ruttnar. haha .. Kan visserligen öppna båda fönstren i vardagsrummet o sitta där o njuta av solen men det blir ändå inte samma sak. Plus att jag är höjdrädd så känns inte så lockande att sitta på fönsterbrädan 6 våningar upp.


Nää dags o krypa ner under täcket i soffan igen o mysa.. synd bara att man känner sig så himla ensam när man är sjuk . Vore ju inte fel o ha nån som man kan va social med o som pysslar om än ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0