Praktik

Ja då har praktiken börjat nu då. Känns riktigt bra faktiskt. Mycket bättre än hemtjänsten. Min handledare är kanon också . Trivs hur bra som helst med henne :) kommer bli fem underbara veckor. Tråkigt bara att jag bara jobbar kvällar o helger typ. Är ledig en lördag & söndag på fem veckor. Som tur va så blev det ju på min födelsedag och dagen efter som jag är ledig så det är ju bra:)  Det var inga problem med att få ihop mina timmar heller. 186 timmar typ så är ledig på måndag så 176 timmar kommer jag ha praktik. Så skönt att jag slapp samma problem som en del andra i klassen. Slapp också de dementa som jag hoppades på :) Det är bara dementa på våning 2 och jag är på våning 3 så det är bra.

Känner mig också mkt mer förberedd till den här praktiken än vad jag gjorde i höstas.

Förhoppningsvis får jag ju sommarjobb där också. Min handledare frågade mig ju igår när jag bara varit där en halvtimme om jag har sommarjobb o eftersom jag inte har nåt så sa hon att hon skulle fixa det till mig vilket känns kanon :) Har även chans till extrajobb i höst =) Så för tillfället så känns allting kanon :)
Men som sagt lär vara sliten efter de här fem veckorna. Bara nu i helgen så har jag praktik från 7,30-21,00.. Så jag vet ju vad jag gör på måndag när jag är ledig . SOVER!! =)

Nää dags & krypa ner nu. Börjar åtta imorgonbitti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0