Påsklov!

Äntligen har det efterlängtade påsklovet anlänt ! Så underbart skönt o ingenting speciellt har vi o plugga på heller under lovet, bara läsa klart sista 10 sidorna i boken o skriva en bokrecension men det går snabbt :) Stroke arbetet blev vi klara med i onsdags också o det redovisade vi igår o det gick riktigt bra tyckte jag =)

sitter här i pyjamas, har nyss stigit upp, ska väl äta frukost snart o lägga i en maskin tvätt... Blev ingen skola idag, för jag mådde skit imorse när jag vakna , jätte ont i ryggen så jag knappt kunde röra mig, somnade om direkt o sen vakna jag vid halv elva o det tog mig typ 20 min o komma upp ur sängen. Men det är bättre nu när jag rört lite på mig som tur är . hoppas bara inte att mina rygg problem som jag hade när jag va 14-15 håller på att komma tillbaka. Vill inte gå till sjukgymnaster igen o absolut inte göra akupunktur.. :O Ser jätte läskigt ut .. Ska försöka ta mig bort till stan sen iallafall o lämna tillbaka mitt värdelösa nagellack o posta lite papper osv.

Nää dags o försöka äta lite frukost o sen slänga in tvätten i maskinen o göra sig iordning !

Om nån har lust o hitta på nåt ikväll så ring eller skicka sms är ni snälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0