Miss you!

Fan va jag saknar dig :/ Går inte en dag utan att jag tänker på dig .. Vill verkligen att det ska bli vi igen .. Det skulle betyda så otroligt mkt för mig. Varenda dag går jag o hoppas på att du ska ringa eller komma hit o säga att du vill ha tillbaka mig :( Vet inte vad jag ska göra för att sluta tänka på dig... Varenda gång jag blundar så är det dig jag ser, kan inte tänka på nånting annat än dig, allt roligt vi gjort & hur bra jag skulle må med dig. När vi va tillsammans så gick det inte en dag utan att alla påpeka hur glad jag var hela tiden, men nu känner jag mig allt annat än glad...  Vilket inte är konstigt för jag har aldrig haft såhär starka känslor för nån förut .. :/ Känns inte som att nånting har en mening längre.. :/:/ Önskar att jag kunde få dig att inse hur mkt du betyder för mig. Men för dig verkar jag inte betyda nånting. Det va bara o göra slut o sen va allt klart .. Eftersom att du aldrig hör av dig eller nånting så .. :/ Men skönt för dig iallafall att du inte verkar ha det lika jobbigt som mig... Fan när jag äntligen öppnade mitt hjärta o vågade lita på en kille igen så blir jag sårad ännu en gång :/ Fattar inte varför det alltid blir såhär för mig när alla andra hittar den rätte...



Usch idag känns allting bara DEPPIGT ! Trist väder är det ute också .. vart är solen? :/
Vill bara lägga mig under täcket & försvinna ... Så less på allting !! Inte ens skolan känns rolig längre... Jag som har trivts i skolan ända sen i höstas när vi börja & den känns också pissig nu ... Som sagt va har ingen lust med nånting längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0