Helt slut !

Jaa då va första veckan på praktiken slut då. Har varit otroligt roligt, men är helt slut. Började halv åtta imorse & slutade nio nu ikväll. Skapligt trött i benen och huvudet kan jag lova. Men trivs hur bra som helst på praktiken så det är väldigt skönt :) Min handledare är klockren, fast hon är 20 år äldre än mig så har vi så mkt gemensamt & kan skämta om allting o så :) Känns väldigt bra. De andra personalen är också bra så det är bra. Räknade ihop mina timmar för denna vecka igår och det blev 46,5 timmar så inte konstigt att man är slut. Har ju jobbat kvällar alla dagar förutom en också. Men nästa vecka blir slapp iallafall =) Är ledig måndag o tisdag o på onsdag jobbar jag 8,00-14,00. Sen fredag kväll, lördag o söndag dag. Jobbar ju alla helger på fem veckor nu. Är bara ledig en lördag o en söndag o de blev som tur va min födelsedag o dagen efter :) Så då kan jag supa på min födelsedag som jag tänkt ;D Blir fest hos mig då xD

Hoppas att min handledare fixar sommarjobb åt mig som hon sa :) Skulle vara kanon ! Behöver verkligen ett sommarjobb o inget kunde ju va bättre än det här. Har blivit kär i tanterna de är så underbara :) som igår när de satt ute på balkongen o solade sig med sina solhattar som tänkte hela huvudet på de o halva ryggen o solbrillorna som tänkte hela ansiktet ;D

Kommer sakna de som fasen efter de här fem veckorna :/ Men som sagt bara att hoppas på sommarjobb o även extrajobb i höst som de sa att de behöver =)


Finns inte så mkt mer o skriva. Har inte gjort annat den här veckan än o varit på praktiken o sovit i stort sett...

Imorgon blir det iallafall att äta lunch med mamma o hennes väninna o så ska jag tvätta så jag har några rena kläder igen . Har inte hunnit med ett dugg denna vecka känner jag. Har nyss städat också . såg hemskt ut hemma.. Men nu är det rent o fint =)

Nää nu orkar jag inte skriva mer. Veckan som kommer blir väl inte heller så händelserik, bara praktik o sen slöa. Blir ju inte en lugn stund när man jobbar. Bara springer överallt som en yr höna ;D Men ska inte klaga, hellre att det finns saker o göra hela tiden än att man bara sitter o glor :)

Nää godnatt o sov gott, gott folk för det ska jag göra ! Kudden ligger o ropar på mig här bredvid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0